Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
Share Thread:
Construct 2
#1
Londra'lı iki kardeş tarafından geliştirilmiş Construct oyun motoru kodlamaya pek de gerek kalmadan basit 2D oyunları yapabilmenizi sağlıyor. Oyunları Windows altında da yayınlayabiliyorsunuz ama hiç tavsiye etmem çünkü nw.js çok kötü bir derleme yöntemi. Android ve HTML5 internet ortamına oyun yapmak isteyen amatörler için ideal bir oyun motoru.

[Resim: https://static1.scirra.net/images/fresh/...tor-01.jpg]

Flappy Bird gibi oyunlar, platform oyunları ve idle - management oyunları için yeterince iyi özellikleri olan bir motor ve kendinizi geliştirene kadar kullanabileceğiniz sizi idare edebilen bir program.

[Resim: https://static2.scirra.net/images/fresh/...dit-01.jpg]

Ben çok kısa anlattım ama bu adresten daha fazlasını öğrenebilirsiniz.

https://www.scirra.com/construct2

Now my inner dialogue is heaving with detest
I am a martyr and a victim and I need to be caressed
I hate that you negate me, I'm a ghost at beck and call
I'm failing and placating, and berating myself for staying

I'm a fool.
Ah, I'm a fool.
Cevapla
#2
Kullanacaklara 2 tavsiyem var.

- Every tick komutunu asla kullanmayın.
- Korsan kullanarak oyun yapmayın, aksi halde yakalanırsanız sizin için hoş olmaz.

Bilgi
NWjs çıktısının yüksek olmasının nedeni nwjs aslında bir nevi browser olmasıdır.

Fena bir Re-Volt hastasıdır.

[-] Aşağıdaki 1 kullanıcı NESDelisi kullanıcısının mesajını beğendi:
  ? Visual917
Cevapla
#3
NWjs çıktısı o yüzden saçma zaten. Fark etmiştim onu hemen. Every tick komutu da çok işe yarıyor kullanmakta sıkıntı yok ama aynı layout'da 50'den fazla falan kullanılırsa düşük sistemli bilgisayarlar kasabilir.

Now my inner dialogue is heaving with detest
I am a martyr and a victim and I need to be caressed
I hate that you negate me, I'm a ghost at beck and call
I'm failing and placating, and berating myself for staying

I'm a fool.
Ah, I'm a fool.
Cevapla
#4
(01-09-2019, Saat: 22:35)Visual917 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: NWjs çıktısı o yüzden saçma zaten. Fark etmiştim onu hemen. Every tick komutu da çok işe yarıyor kullanmakta sıkıntı yok ama aynı layout'da 50'den fazla falan kullanılırsa düşük sistemli bilgisayarlar kasabilir.

Dostum maalesef every tick hoş bir sistem değil. Bunun kanıtı var, bir kere gerçek çıktı üzerinden ve telefondan dene fark edeceksin ne kadar kötü olduğunu?

Fena bir Re-Volt hastasıdır.

Cevapla
#5
Biraz bahsetsene tam olarak ne sorun çıkıyor

Now my inner dialogue is heaving with detest
I am a martyr and a victim and I need to be caressed
I hate that you negate me, I'm a ghost at beck and call
I'm failing and placating, and berating myself for staying

I'm a fool.
Ah, I'm a fool.
[-] Aşağıdaki 1 kullanıcı Visual917 kullanıcısının mesajını beğendi:
  ? NESDelisi
Cevapla
#6
(01-09-2019, Saat: 22:39)Visual917 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Biraz bahsetsene tam olarak ne sorun çıkıyor

1: Değişkenleri Every Tick ile Ekrana Yazdırmayınız
Puanlarınızı, canlarınızı ve diğer sayı değişkenlerini yazmak için every tick ile yapıyorsanız sakın bunu yapmayın. Bunu yaptığınız an oyununuzun fps bir anda diplere inecek ve telefonlarınızı/tabletlerinizi ısıtacaktır, onun yerine puan kazanma koşulun içinden güncellenmesini sağlarsanız daha iyi bir yöntem olabilir. Böylelikle fps sorununu çözersiniz.

2: Every Tick'le Create Komudunu Kullanmayınız
Eğer oyunda sürekli bir şeyleri oluşturmasını istiyorsanız bu kod ile yapmayınız, aksi halde oyununuzun tüm ekranını doldurmak ve kasmak dışında başka bir işe yaramayacaktır. Onun yerine farklı bir yöntem kullanabilirsiniz, mesela every x second ile işi çözebilirsiniz, bunu kesinlikle minimum 1 saniyenin altına yazmamaya özen gösteriniz.

3: Every Tick'le Save/Load Komudunu Kullanmayınız
Oyunda otomatik kayıt olması için bu kodu düşünüyorsunuz, ama sürekli veri yazdığı için ister istemez oyununuzu donduracaktır. Haliyle oyun oynanmaz duruma gelecektir, bunu çözebilmek için ya bölümün en başına ve ya belirli zaman aralığında kayıt aldırtınız. Böylelikle oyun donmayacak ve daha oturaklı olacaktır.

4: Every Tick'le Oda Değiştirme Komutu Kullanmayınız
Oyun motorun içinde oda değiştirmek için bir kod var ve bu kodu every tick ile yaparsanız, oyun ışık hızında odaları geçecektir. Oyuncuları ve sizi delirtecektir, bu kodu kullanmak yerine daha oturaklı bir amaç düşünmeyi deneyiniz.

Fena bir Re-Volt hastasıdır.

Cevapla
#7
Bunları zaten yapan yok ki Drool Motoru öğrenen bilen insanlar zaten yapmaz yani. Ama every tick bazı yerlerde kullanışlı.

Now my inner dialogue is heaving with detest
I am a martyr and a victim and I need to be caressed
I hate that you negate me, I'm a ghost at beck and call
I'm failing and placating, and berating myself for staying

I'm a fool.
Ah, I'm a fool.
[-] Aşağıdaki 1 kullanıcı Visual917 kullanıcısının mesajını beğendi:
  ? NESDelisi
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi