Secret Forest
Flash'taki saçmalık - Baskı Önizleme

+- Secret Forest (https://secret-forest.xyz)
+-- Forum: 💻 Teknoloji & Yazılım (https://secret-forest.xyz/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Forum: 🛠 Oyun Geliştirme & Programlama (https://secret-forest.xyz/forumdisplay.php?fid=26)
+--- Konu Başlığı: Flash'taki saçmalık (/showthread.php?tid=232)



Flash'taki saçmalık - ocaloguzkaan - 06-12-2025

Merhaba arkadaşlar, bugün sizlere Flash'ta bulduğum saçmalığı sizinle paylaşacağım ve çözümünü göstereceğim.
Normalde,
Kod:
fscommand("fullscreen", "true");
fscommand("trapallkeys", "true");
fscommand ("showmenu", "false");
fscommand("allowscale","true");
yazınca Flash tam ekran olur ve escape'e yazınca çıkmaz ya, bugün bir flash oyun projemde bunları yazdım, olmadı.
Flash'ımı CS6 yapmıştım, belki derlenirken bir şey olmuştur diye tekrar açtım yine olmadı. Kafayı yemek üzereyken çözümü buldum.
Komutları doğru bir kombinasyonda yerleştirmek ve doğru bir kombinasyonda "true false"ları büyük ve küçük "true TRUE false FALSE" diye yazmak.
Epey bir zaman sonra sonunda doğru kombinasyonu buldum, 
Kod:
fscommand("allowscale", "TRUE");
fscommand("fullscreen", "TRUE");
fscommand("showmenu", "false");
fscommand("trapallkeys", "true");
şeklinde yazmamız gerekiyor. Ve bu sorun Flash 9 (CS3)'den beri var. Bu sorun varken 3 sürüm çıkardılar. Ama CS3 altında (Flash 8 ve Flash MX 2004) bu sorun yok.

Ama CS6'dan sonra ActionScript 2.0'ı kaldırdıkları için bu sorun çözülmüş durumda. Sonraki konuda görüşürüz.